Motorsūknis ugunsdzēsības pārnēsājamais ar ķēdes zāģa “Družba-4” dzinēja piedziņu
Izgatavots PSRS 1980.gadā, sūkņa konstrukcija tehnoloģiska, racionāla, vienkārša, lakoniska, viegla, kompakta, viegli transportējama, bez atsevišķa nesošā rāmja. Sūknim nav neviena lieka detaļa- pat karburatora droseļa svira bez fiksatora- sviru fiksēja ar papildus gredzenu vai drāti, sūknim nav krāns, manometrs darba spiediena kontrolei un vakumaparāts ūdens uzsūkšanai. Sūkņa 150 l/min. relatīvi nelielās darba ražības dēļ 20.gs. 80.tajos gados to, galvenokārt, izmantoja mežu ugunsgrēku dzēšanai un ierobežošanai, ūdens pārsūknēšanai tilpnēs un tml. Līdz 20.gs. 80.tajiem gadiem sūknim nebija analogu pasaulē, tikai vēlāk līdzīgas konstrukcijas vienkāršas un lētas iekārtas sāka ražot Japānā, Vācijā un citās valstīs.
20.gs. 80.tajos gados motorzāģa “Družba” unificētu dzinēju izmantoja arī daudzu citu ugunsdzēsībā un glābšanas darbos izmantojamo iekārtu piedziņai, kā- ķēdes zāģi, disku zāģi, dūmu nosūcēji, ventilēšanas iekārtas un tml.